lauantai 27. elokuuta 2011

En millään onnistu huijaamaan

Ei mitään inspiraatiota kirjoittaa.
Päiväkin mennyt todella huonosti koko päivän syödessä.

Olen nyt monta päivää miettinyt mitä aijon valehdella terveydenhoitajalle jos minulta aletaan kyselemään painoni putoamisesta ja tietysti kysellään.Pahin on,että minulla ei ole minkäänlaista tietoa millon saatan joutua terkalle eikä minulla ole enää toimivaa syytäkään kun joku tyyppi ilmoitti sen olevan erittäin toimimaton.

Ajattelin aluksi väittää,että painoni lasku johtuu terveellisemmistä elämäntavoista;olen alkanut liikkumaan enemmän ja en syö herkkuja yms. Se ei kuitenkaan välttämättä toimi.
Olen myös ajatellut vedota unohtuneeseen aamupalaan yms muuhun jos on vain pienestä kiinni.
Ajattelin kuitenkin kieltää koko laihduttamisen,mutta en tiedä pustynkö sillä silloin minut lähetetään verikokeisiin ja minulla on paha sairaaloiden ja neulojen pelko.Pelkään myös kipua.

Olen kuin umpikujassa,mutta olen päättänyt,että jatkan laihduttamista!

Kurkku on kipeä... :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti