keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

eikö ketään oikeasti kiinnosta huomata asioita vaikka ne ovat ihan silmien edessä.

Olin mun isän luona sitten se vaan alkoi kyselemään mun viiltely jäljistä.Mä vaan selitn jotain etten tiedä mistä ne on tullut ja muuta.Mun pikkusisko siinä vieressä vaan sano meijän isälle,että ei kai se luule mun viiltelevän.Se sano sen läpällä,mutta tulen olemaan kuitenkin jonkin aikaa varpaillani tämän asian suhteen.

Yleensä jos joku viiltelee sen saattaa tunnistaa siitä,että käyttää koko ajan pitkähihaisia vaatteita vaikka kesälläkin,jotta arpia ei nähtäisi.Tai näin ainakin olen lukenu.Ja minä vaan heilun toppi päällä kaiket päällä vaikka melkeimpä olisin edellisenä päivänä aiheuttanut taas verta tihkuvat haavat ranteisiini.Ihmiset ovat jo alkaneet kysellä,mutta en tee asialle mitään.Olen tyhmä....

Silloin kun ensimmäisiä kertoja viiltelin kerroin siitä kaverilleni,mutta asia jäi sitten siihen,mutta vähän ajan kuluttua jatkoin kuitenkin taas.Vanhempi pikkusiskoni kysyi kerran ja väitin niiden olevan tussia.Sitten oli kylmä talvi ja nyt kun kuljetaan taas vähän kevyemmässä vaatekerroksessa muutkin ihmiset ovat huomanneet.Nuorempi pikkusiskoni on udellut,toinen paras kaverini,nyt isänikin ja perjantaina paras kaverinikin jolle olin jo aikaisemmar arvet näyttänyt kysyi uusista.....ja silti kukaan ei tee mitään.

Tavallaan sitä juskus toivoo,että joku käsittäisi ettei maailmassa ole kovin hyvä elää ja viitsisi auttaa.Mutta en myöskään halua ihmisten sotkeutuvan elämääni sillä olenhan minä ihan kunnossa,pääsemässä vielä toivottuun painoon....Kaverini ovat jo pakotelleet minua syömään enkä halua sitä,että joka ikinen ihminen vahtii,että syön......en halua painaa yhtään enempää.Painan nyt jo aivan liikaa.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti