torstai 16. kesäkuuta 2011

Empty feel

On hyvin tyhjä olo.Tuntuu siltä kuin mikään maailman asia ei liikuttaisi nyt mihinkään.

Pikkusiskoni ja ystäväni kauhistelivat tänään kuinka laiha olen.Pikkusiskoni kertoi äidin olevan huolissaan minusta,kun syön vähän ja en pysty käyttämään muita kuin pitkiä housuja,kesälläkin.Siskoni sanoi,että äiti miettii,että inhoanko minä jalkojani niin paljon etten voi sen takia mennä missään lyhyemmät vaatteet päällä.Tämän jälkeen jäin miettimään,että jos he ovat jo huomanneet,että kaikki ei ole kunnossa niin mikseivät he ole puuttuneet asiaan.Miksei heitä kiinnosta ikinä kysyä minulta onko minulla kaikki hyvin.Valehtelisin kyllä siihenkin kysymykseen kaiken olevan hyvin,mutta ehkä se saisi minut ymmärtämään,että he välittävät minusta.He vain katsovat sivussa,kun demonini hukuttaa minut sakeaan veteen,pimeään.Mikseivät he tee mitään?Eikö kukaan näe kuinka itken ja huudan apua.Minusta tuntuu,että luovutan pian ja annan demonin ottaa minut kokonaan.En enää jaksa tätä todellisuutta ja jotenkin tästä kaikesta irti päästäminen tuntuu niin ihanalta.

En halua olla ahne.En halua tehdä joitakin asoita,jotta sukulaiseni voivat antaa minulle rahaa.Tunnen itseni sitten todella ahneeksi.Tiedän,että asuminen ja muu tulee elämässä maksamaan paljon,mutta silti...Jos rupean ahneeksi,se tuhoaa minut.Sillä olen sisimmässäni ahne,tunteeton,toisten määräilijä.Olessani lapsi saatoin määrräillä muita ja varastelin asioita.Olin hyvin ahne.Inhoan sitä.Olen kaikille hyvin kiltti,mutta silti tiedän olevani sisimmässäni  paha,evil.Minun pitää olla erilainen.En kestä sitä millainen olin joskus,säälittävä.

Haluan muuttua ja olenkin menossa oikeaan suuntaan.Demoni,tulen mukaasi sillä sinä johdat minut sille polulle,jonne haluan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti