keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Jos jokaisella on oma pieni anorektikkonsa,niin minulla hän on rakkaani

Kaipaan rakkaani luokse.Minulla on ikävä Häntä,sydämmeenkin sattuu.Hän ei ole varmaan kuitenkaan edes ikinä huomannut minua.Ei Hän varmaan edes tiedä minun olevan olemassa.

Hän on niin kaunis,täydellinen,ihana ja laiha...

En ikinä kelpaa hänelle tälläisenä.

Rakkauskin ahdistaa aina välillä.Pelkään Häne tekevän itselleen jotain,näen hänellä olevan paha olla ja minuakin se satuttaa.Pelkään sen ajan koittavan jolloin Hän ei yksinkertaisesti jaksa enää ja päättää lopettaa matkan kesken.En halua,että Hän kärsii.Hän joutunut kokemaan jo aivan liikaa....

Haluaisin kertoa ystävilleni ketä rakastan,mutta en vain jaksa/pysty.Ovat he jo toisaalta pitkään aavisteelleet minun olevan jotain muutakin kuin palkkä hetero.

Ihan vain kaikille tiedoksi olen bi....!!!  ja niin myös tyttö jota rakastan.....<333

<33333  ehkä nyt riittää.

Hyvää yötä vain  kaikille!!!!! ja huomenta itseasiassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti