keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

En vain aina jaksa

En ole kirjoitellut liian pitään aikaan.En ole millaan jaksanut.

Viime päivinä liikunta puoli on ainakin ollut kunnossa,kun koulussa on joutunut tekemään kaikkea "hauskaa".
Yhtenä päivänä oli koko päivä tanssia.Olen hirveä läski enkä osaa tanssia,mutta oli pakko kuluttaa jotain.Toisena päivänä piti olla metsässä koko päivän hyttysten syömänä.Siellä oli koko ajan varmaan 20 hyttystä kimpussa.Käveltiin kuitenkin n.10 km,tavalaan ihan kiva.Tänään sitten kävelin 4 kilsaa.Olisin voinut kävellä enemmänkin,mutta oli ihan järkyttävä helle,minulla oli paksu huppari+2 toppia+pitkät legginsit.Ja kaikki oli mustaa....ei voinut ottaa edes hupparia pois,vaikka oli kuinka kuuma jos ei halunnut joutua hyttysten tappamaksi.Ei minun olisi tarvinnut niin montaa kierrosta kävellä,mutta halusin ja olisin voinut kävellä enemmänkin,mutta en ollut varma pyörtyisinkö jo siinä kuumuudessa.

Huomenna kaverin kanssa piknikille.Varmaan minunkin pakko syödä jotain,ahdistaa.Olen saanut todella paljon herkkuj aviime aikoina ja olen antanut kaikki kavereilleni.Jaoin päivässä pari suklaalevyä ja sulkaapatukoita...

Paras ystäväni yrittää aina muiden kanssa saada minut syömään,mutta tuloksetta.En syö koulussa ruokaa ja eräs tuleva luokkalaiseni on alkanut selittää kaikille kuinka laihdutan ja minulla on syömishäiriö,mutta kiellän aina asian.Eikä kenelläkään käy mielessä,että voisin valehdella sillä he ovat ystäviäni ja silloin sokeita suurimmalta osin näkemään todellisen minäni,jonka yritän päivittäin kaikin keinoin peittää.

Ahditaa tämä hiostava kuumuus...

En halua koulun loppuvan sillä ei kukaan minua kesälomalla kaipaa.Olen kuukaisia yksin,ilman ketään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti